11 квітня 2019 року в приміщенні будинку культури села Городище відбулась сорок шоста (сімнадцята) позачергова сесія сьомого скликання Городищенської сільської ради. Сесія правомірна: присутні 13 депутатів з 14 обраних.
На порядку денному було чимало питань, з них чиненайбільше земельних, зокрема розгдяд заяв. Розглядалися питання про виконання певних Програм за 2018 рік (Програми «Організація харчування учнів загально – освітніх навчальних закладів Городищенської сільської ради на 2018-2020 роки, Програми оздоровлення та відпочинку дітей Городищенської сільської ради на 2018-2020 роки, Програми розвитку сільського господарства Городищенської сільської ради на 2018-2020), про внесення змін до бюджету на 2019 рік та багато інших, серед яких і питання затвердження логотипа та брендбука Городищенської громади.
Головний спеціаліст гуманітарного відділу Галина БАКОШ представила усім, розроблений ФОП Бугайчуком Антоном Павловичем, логотип і окреслила основні моменти та кольорові варіації його використання, зосередивши увагу на основному кольорі – зеленому (один з основних кольорів спектру, який висловлює діяльну волю, завзятість, цілеспрямованість, мир, здоров’я …).
Галина Сергіївна не залишила без уваги й елементи брендинга та познайомила присутніх із словом “айдентика”, пояснивши, що правильне використання логотипа будує візуальну комунікацію.
Отже, що ж означає наш логотип?
Графічний знак поєднує в собі та відображає основні особливості громади: ПОТИСК РУК – об’єднання двох районів (Луцького та Горохівського) та відкритість до співпраці; КОЛОСКИ – об’єднання п’яти сільських рад (Городищенської, Несвічівської, Угринівської, Бережанківської та Михлинської) та аграрний напрямок економічного розвитку.
Не сесію була запрошена Олена Кузьмич, радник з комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування (Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України), котра також додала декілька слів про важливість візуального спілкування та просування в медіапросторі. Децентралізаторка подякувала працівникам гуманітарного відділу та голові громади за активність роботи в цьому напрямку.
Одноголосно рішення “Про затвердження логотипа та брендинга Городищенської громади” було прийнято. Тож, найближчим часом очікуйте змін, для початку, на web-сайті Городищенської сільської ради https://gorodyshe.gr.org.ua/ та офіційній сторінці Городищенська громада у FACEBOOK.