Відповідно до рішення Городищенської сільської ради від 10.02.2022 року № 14/7 “Про порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Городищенської сільської ради та затвердження складу конкурсної комісії” у Городищенській ТГ оголошено такий конкурс.
Основним завданням конкурсу є виявлення ефективної моделі діяльності опорного закладу освіти, що забезпечує умови для рівного доступу до якісної освіти, підвищення її якості, підтримку творчо працюючих педагогічних колективів; зміцнення матеріально-технічної бази опорних закладів.
Конкурс проводиться у три етапи:
– І етап – оголошення конкурсу;
– ІІ етап – подання до 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі;
– ІІІ етап – визначення переможців конкурсу.
Учасниками конкурсу є заклади загальної середньої освіти Городищенської сільської ради та мають в своїх закладах освіти не менше 200 учнів.
Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати гуманітарному відділу Городищенської сільської ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:
1) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та його філій;
2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
– відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих) планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);
– потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;
– наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);
– результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;
– мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
– укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
– організація допрофільної підготовки і профільного навчання;
– організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;
– рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).
Визначення переможців конкурсу відбудеться 16 лютого 2022 року.
Читайте головні новини Городищенської громади також на нашій сторінці у Facebook Городищенська громада