Брендинг як засіб стратегічних комунікацій

20.03.2019

Брендинг – це життєво необхідна умова успішного розвитку країни, області, міста, громади.

Бренд – це знак, символ, що відображає сутність того чи іншого продукту праці. Значимість бренда полягає у тому, що він перетворює продукт праці на товар. Отже, це така сукупність характеристик, яку вловити неможливо, але вона реалізується в різних іпостасях. Бренд – це нематеріальний актив.

Які переваги успішного бренду?

  • гарантований капітал, вкладення в майбутнє громади;
  • спосіб привернення уваги, а потім і грошей;
  • збереження свої жителів і приваблення нових.

Кожна територіальна одиниця є товаром. Отже, вона повинна сформувати власний бренд і займатися брендингом.

Так, вчора, 19 березня,  головний спеціаліст гуманітарного відділу Галина Бакош у Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування знайомилася з “Брендингом як засобом стратегічних комунікацій”. Разом з колегами з Любешівської та Колодяжненської громад створили свою “Добру ОТГ” та розробили для неї логотип і слоган. Було цікаво, змістовно та повчально.

Радник з комунікацій Олена Кузьмич, як завжди, провела семінар на належному рівні.

Img 20190320 072026

Img 20190320 071947

Img 20190320 071655

Img 20190320 071722

Img 20190320 071859

 

Gorodishe2
дія центрів 1 1
Covid19b

АРХІВ НОВИН

Історія