Брендинг – це життєво необхідна умова успішного розвитку країни, області, міста, громади.
Бренд – це знак, символ, що відображає сутність того чи іншого продукту праці. Значимість бренда полягає у тому, що він перетворює продукт праці на товар. Отже, це така сукупність характеристик, яку вловити неможливо, але вона реалізується в різних іпостасях. Бренд – це нематеріальний актив.
Які переваги успішного бренду?
- гарантований капітал, вкладення в майбутнє громади;
- спосіб привернення уваги, а потім і грошей;
- збереження свої жителів і приваблення нових.
Кожна територіальна одиниця є товаром. Отже, вона повинна сформувати власний бренд і займатися брендингом.
Так, вчора, 19 березня, головний спеціаліст гуманітарного відділу Галина Бакош у Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування знайомилася з “Брендингом як засобом стратегічних комунікацій”. Разом з колегами з Любешівської та Колодяжненської громад створили свою “Добру ОТГ” та розробили для неї логотип і слоган. Було цікаво, змістовно та повчально.
Радник з комунікацій Олена Кузьмич, як завжди, провела семінар на належному рівні.