Міністерство оборони України презентувало інформаційну кампанію “Оновлюй дані у ТЦК”, створену з метою позитивного впливу на спроможності Збройних Сил України у відбитті російської агресії проти України.
Питання підвищення обороноздатності та наближення перемоги – найбільш нагальні серед усіх можливих тематик соціальної реклами.
У межах кампанії створено відеоролики та аудіоролики під умовною назвою “Оновлюй дані у ТЦК” хронометражем 20 с. кожен, створені з метою інформування громадян про необхідність оновлення інформації у територіальних центрах комплектування, відповідають визначеним законодавством вимогам до соціальної реклами.
Зокрема, відеоролики проводять паралелі з дитинством, коли боятися було так само нормально. У кожному з них герой-підліток врешті перемагає свій конкретний дитячий страх. Згодом він дорослішає і вже з легкістю долає виклики, коли стає до лав війська. Він – Воїн. Він – Герой. Він – Переможець. Адже боятися – це нормально: і неважливо, чи ти хлопчик і стоїш перед дверима темного підвалу, чи ти боєць і готуєшся до штурму будівлі, де засів ворог.
Натомість у серії плакатів мотиваційної кампанії зображено сучасних українських воїнів Збройних Сил України. Серед них льотчик-штурмовик Повітряних Сил ЗСУ підполковник Ростислав Лазаренко, що за кількістю бойових вильотів (понад 360) перевершив Кожедуба, командувач підготовки Командування Сухопутних військ ЗСУ генерал-майор Віктор Ніколюк, відома парамедикиня та волонтерка Юлія «Тайра» Паєвська та інші. Вони – досвідчені захисники і захисниці, але передусім – люди з емоціями і відчуттями. Вони демонструють, що приборкати свій страх – реально, та спонукають українців бути готовими до участі у відсічі повномасштабному вторгненню рф в Україну.
Матеріали комунікаційної кампанії доступні за посиланнями:
– відеоролики: https://fex.net/uk/s/fmrfaoe
⁃ статичні зображення: https://fex.net/uk/s/kroadao
Читайте головні новини Городищенської громади також на нашій сторінці у Facebook Городищенська громада